Khamis, Oktober 08, 2009

Bertugas Di Hari Konvokesyen Ke-5, UTeM

Seperti rakan-rakan lain yang tersenarai untuk bertugas pada hari konvokesyen, aku juga dipertanggungjawabkan untuk menguruskan graduan. Bukan aku sahaja malah beberapa orang lagi rakan yang ditugaskan menjadi Pepandu Graduan. Sudah hampir 5 tahun di dalam jawatankuasa berkaitan tetapi masih tidak jemu-jemu. Inilah antara foto yang dapat aku rakamkan ketika petugas-petugas ini bertugas pada hari berkenaan.



Suasana di dalam dewan baru.


Susunan kerusi di atas pentas.


Petugas menyiapkan pancuran air.


Dewan Besar UTeM yang gah...




Saudara Nizam memeriksa laluan...



Walaupun penat masih sempat melakarkan senyuman.



Tun Khalil, Canselor UTeM memeriksa persiapan pentas sebelum hari konvokesyen.


Pepandu Graduan sedang berbincang sesuatu mengenai tugas yang bakal dilaksanakan.


Menyambut tetamu dengan senyuman itulah sebaik-baiknya...


Aku dan Shahrul.
























Aku , Sopian dan Shahrul.
























Ikbar, jurukamera semasa majlis konvokesyen.

0 ulasan:

Catat Ulasan