Isnin, Januari 18, 2010

Tamat Latihan Praktikal

Jumaat, 15 Januari 2010 merupakan hari terakhir latihan praktikal bagi pelajar bernama Noor Hasniza Abdul Rahman dan Nazlin Jinail di Perpustakaan UTeM.

Kedua pelajar ini mula menjalani latihan praktikal di perpustakaan ini pada 16 November 2009. Ia bertujuan untuk memberi peluang kepada keduanya mengaplikasi pengetahuan dan kemahiran sebagai persediaan memasuki dunia pekerjaan kelak.

Noor Hasniza berasal dari Perak manakala Nazlin pula dari Sabah. Kedua-duanya merupakan pelajar dari Fakulti Pengajian Maklumat, UiTM Shah Alam.

Noor Hasniza ditempatkan di Unit Pengindeksan selama 10 hari mulai 18 November hingga 2 Disember 2009 manakala Nazlin pula ditempatkan di unit tersebut mulai 10 hingga 24 Disember 2009. Puan Fauziah dan Encik Ahmad Abu Bakar merupakan pegawai dan staf yang bertanggungjawab memberikan latihan kepada kedua pelajar tersebut.

Majlis ringkas sempena tamat latihan praktikal ini diadakan di Bilik Seminar, Perpustakaan UTeM. Cenderamata disampaikan oleh Timbalan Ketua Pustakawan, Cik Siti Noor Kiah Syed Abdul Malek.

Semoga kedua mereka akan terus maju dalam bidang kepustakawanan dan cepat mendapat pekerjaan...







Nazlin Jinail

Noor Hasniza Abdul Rahman

Cenderamata untuk Noor Hasniza

Cenderamata untuk Nazlin

Hadiah kenangan berupa hamper

Cenderamata untuk kedua pelajar disampaikan oleh TKP


Cenderamata kenangan untuk Perpustakaan UTeM daripada kedua pelajar


1 ulasan:

  1. nazlin jinail memulakan kerja sebagai library volunteer di putrajaya bermula 1 dis 2010

    BalasPadam