Selasa, September 29, 2009

Makan Pizza di Pizza Hut

Ahad, 27 September 2009 kami sekeluarga ke Pizza Hut. Hari tu masa hari jadi Farhana, Eidlan dan Imran, ada orang merungut tidak dapat pizza. Siapa lagi kalau bukan Miza. Anak ketiga aku ni memang enjoy kalau dapat makanan kegemarannya, Pizza Pepperoni Delight. Aku berjanji kalau nak makan pizza kena selesaikan kerja sekolah dulu. Semuanya setuju dan masing-masing berlumba-lumba menyiapkan tugasan masing-masing.

Petang tu, semuanya sudah menyelesaikan kerja sekolah masing-masing kecuali Miza yang masih lagi berusaha menghabiskannya. Akhirnya pukul 6.00 petang, kami sekeluarga ke Pizza Hut di Giant Batu Berendam.

Kami membuat pesanan dua jenis pizza iaitu Chicken Supreme dan Pepperoni Delight. Selain pizza, Arif pesan tambahan Chicken Bolognaise Spaghetti kerana lapar. Minuman yang dipesan pula ialah air oren Mirinda dan lemon tea ice. Lepas makan pizza, Ifa, Miza dan Alim makan ais krim.

Pukul 9.00 malam kami pulang ke rumah dan masing-masing membuat persiapan kerana cuti raya seminggu sudahpun berakhir dan esok sesi persekolahan akan bermula.

Budak muka poyo tak dapat makan pizza.


















0 ulasan:

Catat Ulasan